Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, pe mail la adresa emoziamanifesto@gmail.com
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către SC MIHAI MORAR CREATIVE SHOP SRL. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale EMOZIA, să nu fie deschise,consumate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare).
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat in mail-ul catre EMOZIA. . Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa EMOZIA (telefon 0764033344 ) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către EMOZIA. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.